Wednesday, April 7, 2010

PeRTAmA AkU

Alhamdulillah, syukur kehadrat ilahi akhirnya aku bisa mendepani arus teknologi ini dengan memiliki blog ku sendiri..hahahaha...insyaallah ini kan menjadi titik tolak kepadaku untuk bersama-sama rakan dan taulan dan semoga aku bisa mengatur semula perjalanan dan pengalaman ini agar dapat dikongsi bersama menjadi satu sejarah....
Terima kasih kepada isteriku yang sentiasa memberi dorongan dan tunjuk ajar...
kepada emak dan ayah...tiada kata yang mampu aku ucapkan melainkan terima kasih dan syukur kepada ilahi kerana sentiasa sabar dengan karenah anakmu yang degil ini...maaf kan bang cik...andai terlalu banyak menyusahkan...sebetulnya aku masih mencari aku.....

4 comments:

  1. wahh abg cik dah ada blog.. welcome..welcome.. smoga rajin update, jangan tiru macam saya :)

    ReplyDelete
  2. uikkk....siapa nak jadi sifu aku ...nih tolong buat bloggg....

    ReplyDelete